Resultat

Tycker att det borde vara dags att berätta mina resultat för er nu. Men tyvärr kan jag inte ge er/dig ett så roligt svar.
Viktmässigt har jag tyvärr gått upp 0.5 kg, har tränat som en tok så jag antar att det är därför.
Måttmässigt märker jag inte att det hänt något, men kollegorna säger att det händer saker hela tiden. Och de frågar ganska ofta hur mycket jag gått ner nu, men det är fortfarande samma summa.
Summa Summarum!

Många frågar också hur mycket mer som ska bort, och jag kommer med ett alldeles för generöst svar enligt många. Och det är 15 kg till, folk tappar nästan hakan när jag säger det. Får väl se hur mycket som väl ramlar av, kanske inte blir så mycket men man kan alltid hoppas.
Hoppas får man alltid göra har jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0