Halvledig

Idag har jag varit halvledig. Om man kan säga så. Jag har inte varit på "mitt" sjukhus men på ett annat. Och usch vad trist det är på sjukhus, sitta och vänta är inte min specialitet. Jag är van vid att man bara går in på röntgen, de väntar på mig, men inte idag. Då var det sitta och vänta, vänta lite till, vänta i ett annat väntrum, vänta i ett undersökningsrum. Usch vad trist det var.
Det är inte jag som är sjuk, var på återbesök med brorsonen på Ortoped mottagningen. Och röntgen så klart.

Igår var det en härlig dag på jobbet, lite halvironi ska det vara där. Det var roligt men ändå inte, har ingen koll på vad som egentligen gjordes. Men det gjordes massor.
Sen träning som var välbehövlig efter jobbet, ut med ännu mer energi.

Ska iväg och hämta ut mina nya kläder nu, de har kommit fram! Äntligen! Så cykeln och jag trampar iväg en stund nu innan det är dags att ordna middag och åka och träna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0