Halsontet är borta!

Yey!
Var bara dålig en dag i halsont, skönt! Nu är det bara allt snor som ska bort. Borde nog avboka dagens träning så snoret hinner försvinna innan lördag morgon när jag har nästa pass inbokat.
Får lite svettattacker ibland också men de kan jag stå ut med bara halsontet inte kommer tillbaka.

Igår fick jag ett samtal från en kollega-" Hej Yennie, det är ***** från IVA. Jag jobbar imorgon förmiddag skulle du vilja ta det passet åt mig?" Mitt svar- "Nej tack du, jag är på en fyradagarsledighet" Kollegan-"Då ska du INTE ta det passet, ha en skön ledighet"
Det känns skönt att kunna säga att man är ledig, men sen vad jag gör är ju en annan sak, igår var det soffläge, hittills idag är det soffläge men sen ska jag iväg till min bror och umgås. Imorgon kanske jag ska träffa min syster och på lördag är det bara träning, förhoppningsvis.

Kanske ska ordna lite frukost nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0