Effektiv dag

Idag har jag varit effektiv, tycker jag.
Började med att åka till Astrid Lindgrens Barnsjukhus med brorsonen och mamma L. Där vi skulle till röntgen och ortopeden, stackarn har brutit armen och skulle på återbesök.
Jag tycker verkligen inte om att vara privat på sjukhus, då måste man vänta. Jag är van vid att röntgen står öppet för mig, eller min patient rättare sagt. Så sitta och vänta i 40 minuter är inte min grej.

Sen tog vi oss in till stan och käkade lunch och gick till NaturCompaniet så jag kunde prova FinveFingers modellen på skor. De satt som en smäck!

Sedan hem och ordna kaffe, sedan kom lillasyster på besök och provade en del kläder som jag rensat ur min garderob. Hon fick med sig nästan hälften av alla kläder. Nu skulle mamma kolla lite också, så det som blir över skänker jag väl till myrorna antar jag.

Har även hämtat ut mina nya kläder från Laredoute, och av någon anledning hade jag beställt två plagg i storlek 32! Hur tusan tänkte jag då? Det kan ju knappt en nyfödd få på sig. Så de plaggen åkte tillbaka direkt. Det var något plagg som satt åt lite väl mycket men snart sitter de bra. Det var en del klänningar och kjolar. Bland annat den här
                            

Sedan var det träning så klart. BodyCombat nummer 48. Första gången jag kör det nya programmet, och fy tusan vad underbart kul det var. Rumpan lär ju må som den ska imorgon.
Nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon när jag ska vara barnvakt åt lillfia medans mamma är på arbetsintervju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0