Allergi!?

Tror att min pollenallergi har gjort sig påmind.
Igår blev jag ordentligt täppt i näsan och droppkran, kan inte vara annat än allergi. Kan ju inte bli förkyld på 5 minuter?

Igår cyklade jag hem till brorsan efter att ha varit på gymmet och tränat en stund.
De var iväg och hämtade grabbarna på dagis så jag satte mig i solen och väntade så snällt tills de kom hem.
Sedan stannade jag ute tills efter 23.00 och cyklade sedan hem vid 00.30 tiden igen.
Grillning och vin hann vi med på hela den dagen. Och en massa grädde blev det också.
Kan ju inte påstå att magen mådde så bra efter allt vin jag fick i mig, men trevligt var det.
Vid 19.20 tiden ber L mig att cykla till systemet och köpa mer vin, då har vi hunnit dela på en flaska redan. Med tanke på motionen så cyklar jag så fint till centrum och handlar. Yngsta grabben tog tid dessutom. 26 minuter tog det, attans att det var så läng kö överallt. Skulle gått snabbare utan köerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0