Utvilad?

Nu sägs det att man ska vara utvilad, jag har inte hunnit känna efter än. Vaknade redan strax efter kl 7, så upp och brygga kaffe.

Somnade redan innan 10 igår efter att ha tittat på filmen "PUSS". Om det berodde på filmen eller den tidiga morgonen har jag inte bestämt mig. Filmen är ingen jag skulle rekomendera vidare tror jag. Jag kommer nog inte titta på den igen i första taget. Jag förstog knappt vad den handlade om, kanske berodde på att jag var så trött?
Det var någon om någon teater och den lokalen, och någon var otrogen med någon och den blev gravid.
Titta inte på filmen om du verkligen inte måste, möjligtvis om du ligger sjuk kan den duga.


Får se om brorsan kommer ihåg att han ska gå förbi här på vägen hem, den märks väl. Och då ska jag inte glömma påsarna med Allevo som han ska få av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0