Strax ut på promenad

I stormen. Det låter som att det nästan stormar ute, hoppas att det inte är så illa.
Ska snart gå och möta min bror och så ska vi promenera med vovven Jaxx en bit och sedan vända hem till kaffet.
Ska försöka övertala honom att prova LCHF-kost ett tag, han vill förlora några gram, och varför inte prova LCHF då? Funkar på mig! Men då blir det inga öl i bastun för hans del, undrar hur det skulle fungera. Tänker inte ens tänka den tanken, haha.

Jag har påbörjat dagens städning, dammsugit har jag hunnit med i alla fall. Plockade gjorde jag ju igåt, ska väl skura lite sen och påta lite här och där sen när jag kommer hem. Måste fundera ut vad jag ska äta till middag idag, så det hinner tina tills jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0