Nya pjuxx!

Har köpt mig två par nya pjuxx, som jag kanske behövde, lite grann.
I Haninge centrum finns det en "Utförsäljningsbutik" som tillhör Intersport. Så varorna som InterSportbutikerna inte kan sälja skickas till denna butik och då blir det rea(mellan 30-70%). Pjuxxen just nu är det 50% rabatt på, och då MÅSTE jag passa på att köpa ett par nya, så dessa blev det:



Idag köpte jag ett par nya träningsskor också, men inte på rean tyvärr. 499:- gav jag för de, hoppas de är underbart sköna också. Bara att börja promenera med de så¨de formar sig efter foten. Vågade inte träna med de idag med risk för skavsår. Tycker inte om!



Fick även tips från Borthy att gå till InterSport där jag köpt stegräknaren och försöka byta den, utan kvitto. Det hade hon gjort flera gånger. Så jag gick förbi och berättade problemet. Och fick en ny räknare, UTAN KVITTO! SÅ nu hoppas jag att stegen räknas som de ska, dagens steg blir inte på pricken, men på ett ungefär(som de senaste dagarna).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0