Helgen på ingång

Nu är det snart helg igen, om några timmar så kan man kalla det helg. Och min helg ska jag spendera på jobbet, ovanligt va?

Hoppas denna helg är över snart så jag kan få vara ledig, vilket är på onsdag nästa gång. Så min helg är extra lång.

Ska snart börja promenera till bussen, ska ta en tripp till postombudet också och hämta ut nya patroner till skrivaren och lite fotopapper. Beställde de igår och de har redan kommit fram! Där kan man snacka om snabb leverans!
Igår beställde jag även från Ellos, två par träningsbyxor, de jag har åker ner hela tiden och jag tycker inte det är så snyggt när magen dallrar utanför efter 5 minuters träning. Så två par nya brallor kommer, kan troligtvis inte ha de riktigt än. Tog en eller två storlekar mindre än de jag har nu. Beställde också två nya jackor, alla jag har nu är så stora så man kan vira de två varv runt snart. Så tog två storlekar mindre än vanligt även i jackorna. De borde väl titta in i början på nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0