Har virrat till det

Av någon anledning trodde jag att jag skulle på DanceAerobics och BOdyPump idag, troligtvis eftersom jag brukar ha de passen på torsdagar. Men ikke! Hade bokat in mig på Zumba idag, med en "ny" instruktör, ny för mig inte för resten. Kände mig till en början inte så motivierad och kikade då hur jag låg till i listan för de andra passen men hade ingen garanterad plats på BodyPumpen så jag stannade kvar på Zumban, tyvärr!

Det var helt nya steg och ny musik för mig, så det var inte ett dugg kul. Kändes som att vara tillbaka på noll igen, fruktansvärt tråkigt! Men det var samma sak första gången med den koreografin jag nästan lärt mig nu.
Instruktören var ny för mig, och för några annan. Den "riktiga" var sjuk så det var en vikarie, Visst hon var duktig och livlig, men jag hängde inte med! Kände inte att jag fick ut någon träning av det där idag. På lördag på Combaten ska jag svettas som en gris för att ta igen denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0