BodyBalance

Nu har jag avverkat mitt första BodyBalance pass.
Jag vet inte riktigt vad jag tyckte än, kände mig inte speciellt smidig, men det är väl inte meningen när man knappt kan klia sig i knävecket utan att sträcka ryggen.
Min kollega rekomenderade detta pass och sade att det var väldigt fysiskt krävande och man fick reda på saker man inte visste innan om sin kropp. Och jag ska väl inte påstå att jag håller med i de orden. Men det kanske bara är för att det var första gången.
BodyBalance är en blandning av Yoga, Tai-Chi och någon annan vika-sig-trippel-sak(Pilates). Och lite styrka/uthållighet.
Har bokat in mig på ett till, får väl utvärdera mer efter det passet.



Imorgon ska jag i alla fall köra skiten ur mig, DanceAerobics och BodyPump!
Svetten skall rinna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0