Väldigt upptagen helg!

En helt underbar helg har snart tagit slut, inte så bra. Kan den inte fortsätta lite till?
Fredagen bjöd på studentkalas och utspring. Gamla goda minnen kom tillbaka, väldigt kul. Är jag verkligen så gammal? Känns som det var igår jag själv sprang ut och nu var det lillskiten till syster på tur.

Efter utspringet åkte jag och storasyster med barn runt och letade flak, det var väldigt dåligt med flak i år. Såg max 8 st olika. Andra år har man knappt kommit fram för att det varit så mycket flak och studentbliar som åkt på kommunens gator. Men i år var det så gott som fritt flöde.

Tillslut så möttes släkt och familj i en hyrd lokal för mat och fest. Och presentöppning så klart. Presenten från bland annat mig var den roligaste, enligt Johanna. Även enligt alla barn som var där. Hon fick gå på skattjakt.



Lördagen bjöd på träning, ovanligt? Hade bokat in mig på dubbelpass, och det var knappt så jag orkade köra båda passen, blev helt slut på Combaten. Men i alla fall.
Sen på eftermiddagen var det kalas på schemat, Lillfia fyllde 1 år, jag har nog aldrig sett henne sitta så fint i sin stol som igår, det bjöds ju på tårta!



Vi grillade på eftermiddagen och sedan satt vi ute hela kvällen, åkte hem vid 10 tiden. 78000 myggbett rikare.

Idag ska jag hem till min bror och träffa mina syskonbarn som är på besök från grannlandet, ska bli kul.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0