Sedär!

Idag har jag hunnit med ganska mycket i alla fall.

Tog det väldigt lugnt på förmiddagen, förutom tre maskiner med tvätt. Gick till centrumet och handlade kattsand och grönt så det finns i några dagar. Hämtade då samtidigt ut paketet från posten. Det var min Zipperall, i svart. Kan ha den redan nu, så den ska jag gosa i några sommarkvällar framöver.

På eftermiddagen var det träning på schemat. Zumba och PowerStep var jag inbokad på, så klart körde jag båda passen och svettades som en gris, precis som man ska göra. Fick då reda på att den nya deon fungerar ganska bra, man stinker inte som en svettbomb efter två pass på gymmet.
Jag och tre till stannade några minuter extra och körde två låtar ut BodyBalance-passet. Behöver stretcha ut min rumpmuskel, har fruktansvärt ont i den i vissa positioner. Får se till ett stretcha den mycket mer framöver. Fick ju lite tips på hur och vart jag kan böja när jag vill få ut den muskeln.

Sitter nu i min Zipperall och ska käka middag, kebabsallad ála Yennie blir det idag. Med Tzaziki gjord på Creme Fraiché.

Förhoppningsvis kommer jag iväg till gymmet innan mitt 12-pass imorgon. Har packat väskan i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0