Midsommar

Snart är det midsommar, man blir ju nästan lite deprimerad.
Är det redan mitten på sommaren?
Den har ju knappt börjat?

Det som gör det ännu mer deppigt är att jag har absolut inga planer, vilket jag får skylla mig själv för.
Alla som jag kan tänka mig att spendera midsommar med har andra planer, attans.
På i alla fall två av tre "ställen" är jag gissningsvis välkommen, men vill inte tränga mig på. Så jag får väl hitta på något med grabbarna.
Passa på att äta upp Oxfilén jag har i frysen?
Käka massor med Jordgubbar och grädde, kanske ta ett glas vin och glo på någon film. Så får det nog bli.
Kommer tyvärr inte ihåg hur man binder en midsommarkrans, annars hade jag gjort en sådan också, en till mig och två i miniformat.


(googlad bild)

Skulle inte Cosmos och Chippen vara snygga i varsin midsommarkrans?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0