It´s done!

Håret är nu borta, inte allt men mycket.
Frisören var lite roligt, han tyckte att jag svettades mycket. Och då tänkte jag, vad gör inte han när det är kvavt ute, du blir täckt med en plast som självklart inte släpper varken in eller ut luft och någon blåser med en hårtork med högsta värmen på en? Den som kan hålla sig torr under en sådan behandling borde vinna ett pris.

Gick förbi guldfynd efter att jag varit hos frisören och köpte ett par nya örhängen, mina förra gick sönder. Och köpte näspiercingar också, inte på guldfynd, där blir man ruinerad.

Ska nu få min skönhetssömn innan studentfirandet imorgon.
Att hon blivit så stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0