Fruktansvärt internet

Det är både bra och dåligt att det finns internet på hotellet.
Det är bra som nu när jag skickat iväg A på jobb, men det är jobbigt att det då inte fungerar som det ska.
Den hoppar ur lite när den vill, kanske sådant man får räkna med?
Inte så kul när man skrivit en lång text och sedan kommer "Webbsidan kan inte visas" när jag försöker spara.

Precis hände samma sak igen när jag skrivit en lång text och ville spara, attans!

Snart ska vi gå och äta middag här på hotellet, Buffé. Så det finns en massa att välja mellan.
Det är ganska gott utbud för mig på - kolhydratsfronten men inte på + fettfronten.

Denna text började jag på igår(tisdag), fortsätter nu (onsdag) och ser om den hinner bli klar innan internet hoppar ur igen.

Middagen igår var annorlunda mot måndagens middag, mer utbud för mig. I måndags fanns det bara kokt zucchini med kummin och lite typ kokta ärtor/morötter. Men igår fanns det grillade grönsaker, aubergine och sådant mumsigt.
A skippade fisken för min skull, jag äter ju inte fisk och han ville väl vara snäll och inte äta det för min skull. Men idag tänkte han inte skippa fisken.

Har idag legat vid poolen någon timme och läst, nu ska jag strax gå ner till stranden och lägga mig där. Uppe på rummet och väntar på A som är iväg,passar på att smörja mig med "efter-sol-krämen" redan innan solen, och sen på med solskyddskräm. Tur att jag tog med mig den med 50 i faktor, den passar bra på ryggen idag.

I eftermiddag/kväll ska vi nog iväg och träffa Kabourah, den enda av kompisarna som jag inte träffat ännu. Träffade Yassin och Yasser(ögonbrynet) i måndags. Kabourah behöver lite råd sägs det, han ska gifta sig och han och flickvännen vill ha ett en-dagars-bröllop men brudens mamma vill ha ett klassiskt arabiskt bröllop som pågår i en vecka.

Har lärt mig av internetet här, så jag sparar lite när som för att få iväg hela texten och inte bara några ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0