Det fortsätter...

Nu verkar svackan viktmässigt vara över, skönt. Nu har det börjat gå ner lite till.
Man blir så omotiverad om det står stilla för länge. Sådant tycker jag inte om.
Just nu ligger jag -17,8 kg, måttmässigt vet jag inte hur det ligger till. Får mäta mig när jag kommer hem. Kommer inte ihåg hur måtten låg till när jag väl började mäta så det blir svårt att hitta ett exakt värde.
Måttmässigt blir kläderna större och större, skärpen behöver nya hål. Så på så vis vet jag ju att det händer grejjer även där.

Skulle behöva fortsätta rensa ut de kläderna som jag inte rensade bort sist. Inte många utav de som man vågar gå runt i utan att tappa byxorna eller att linnet sitter på snedden. Man skulle egentligen ta en före- och efterbild med de gamla kläderna, får se när jag kan ordna det. Behöver ju en fotograf, har ingen helkroppsspegel tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0