Dag 4 är påbörjad

Och jag vill inte åka hem! Bara tre dagar kvar sen måste jag åka hem, vilket är fruktansvärt! Vill stanna mera!
Det börjar kännas nu att tiden sprungit iväg, snart är det söndag och då ska jag åka hem.

Igår var vi och träffade Kabourah och Zeid, Zeid är en kompis också. Satt och snackade på en uteservering, mysigt värre. Kabourah har lovat att bjuda in mig till hans bröllop, som han inte vet när det blir av för han ska göra slut med sin fästmö, de har inte samma planer för livet och dessutom inte för bröllopet. Hon vill ha ett big-fancy-wedding som kostar massor medans panka Kabourah vill ha ett vanligt bröllop.

Nu ska jag gå och äta frukost för att sedan lägga mig på stranden och läsa några rader.
A är iväg och jobbar till kl 12, sen ska vi ner på stranden och gassa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0