Dag 3 i värmen

Dagen började på varsina håll, A åkte iväg och jobbade och mötte upp sin bror. Han skulle tydligen läxa upp brorsan lite, han sköter inte sitt jobb tydligen.
Så jag tog sovmorgon till halv 10 när jag vaknar med ett ryck och tänker att nu måste jag äta frukost eftersom den stänger kl 10. Så ner och äta frukost, äggen var jag fortfarande inte nöjd med men de var lite bättre idag.
Sen gick jag upp på rummet och hämtade min bok och lade mig sedan vid poolen en timme och läste.

Ska ner till stranden och lägga mig nu några timmar för att i eftermiddag/kväll åka iväg på äventyr, eller rättare sagt träffa upp Kabourah.

Undrar vad det blir för middag ikväll... Är sugen på något starkt. Men det får man nog inte på hotellet eftersom det ska passa så många andra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0