Usch vilket dåligt humör jag blev på!

Det märks att man inte är på topp, hade gjort mig i ordning för att åka till gymmet vid lunchtid. Det enda som saknades var mina "träningshörlurar" från Philips.


Eftersom jag inte skulle på pass idag är det ett måste att man kan lyssna på musik, och då är ju dessa hörlurar underbara eftersom de inte ramlar ut så fort man börjar bli lite svettig.
MEN
Jag hittade de INGENSTANS! Letade överallt, tittade under soffan, i lådorna i byrån i hallen, i nattduksborden, under vardagsrumsbordet, i databordet, i bokhyllan, i skafferiet, i alla lådor i köket. Ja ÖVERALLT!!

Hörde sedan av mig till min syster då jag trodde att hon eller hennes kompis som bodde här när jag var med A kan ha fått med sig de av misstag, min syster hade inte det. Hon hörde av sig till kompisen men fick inget svar. Så jag fortsatte leta, jag visste på ett ungefär vart jag hade lagt de innan jag åkte. Antingen på byrån i hallen, i någon utav träningsväskorna eller på soffan.

Letade som en tok, bara det var ett träningspass.
Började om och letade överallt ännu en gång, tillslut hittade jag hörlurarna när jag hade lyft på alla dynor i soffan, letat igenom lådorna i byrån 4 gånger, kollat under sängen, i städskåpet, i torkskåpet , bakom tvättmaskinen, i skohyllan, ja på alla tänkbara ställen.

Vart hittade jag de? Jo under soffan bakom en toffel!
Det tog mig drygt en timme att hitta ett par förbaskade hörlurar så jag kunde få lyssna på musik när jag tränade. Hjälpte det? Nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0