Sådär, nu kan jag läsa igen

Har precis varit förbi ett postombud och hämtat ut inte moindre än 13 nya böcker! Här ska det läsas! Vid nästa bokbeställning får jag nog beställa någon sort franskabok, ett lexikon kanske?
Är fortfarande inne i Franska-studerandet, har lyssnat klart på två serier med Podcasts. Det var inte så många avsnitt i varje serie, den ena bara halv för den andra halvan måste man betala för, och det tänker jag inte göra. 16 avsnitt tror jag det var, med grundläggande franska.
Så nu kan jag räkna till 10, presentera mig, hälsa och säga hejdå och fråga hur någon mår bland annat.

Nu måste jag ordna något att äta, inte ätit frukost än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0