Hmmm

Fortfarande väldigt trött! Förstår mig inte på min hjärna, har jag redan börjat jobba? Har en veckas semester kvar så jag borde inte börjat jobba där ännu.

Har börjat plugga lite Franska som jag skrev i ett tidigare inlägg, har inte kommit så långt men några småfraser har jag präntat in. Och räkna till tio kan jag, kan ju meddela att jag inte pluggade Franska i skolan, pluggade tyska så mina franska-kunskaper är väldigt dåliga.

Idag ska jag väl ta mig till gymmet och röra på mig lite, sen skulle jag behöva handla lite också, får se hur pigg och glad jag är efter gymmet. Känner redan nu att jag skulle behöva sova middag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0