Frisk och kry!

Det var bara en engångsföreteelse i lördags, nu är jag pigg och fräsch.

Igår var jag i skogen med L och grabbarna och plockade blåbär. Fick ihop 1,2 l på en knapp timme. Vilket räckte till en paj, som innehöll ungefär 20 kg socker enligt mig. Blev snart yr i bollen och illamående efter intaget.

Nu är jag vaken alldeles för tidigt enligt mig, men idag är det tatueringsdags. Om två timmar har jag och syster tid för våra tatueringar med hutlösa priser, ska försöka få ner priset eller få till en till tatuering för samma pris. Tror inte det lyckas men ändå, försöka kan man alltid göra.
Får se hur det blir med träningen ikväll, man bör ju inte träna när man är nytatuerad om jag inte minns fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0