Fortfarande trött...

Men lite piggare idag, så ska snart iväg på Kina-buffé med J. Har inte ätit frukost än så jag får nog plats med lite kinamat. Mums!

Var ju på Kina-buffé efter att jag och syster hade tatuerat oss i måndags, men det är ju hela två dagar sedan. Så mer Kina-mat till folket!

Igår var jasg iväg och tränade fastän jag inte kände för det. Cykling och Core blev det, tog det ganska lugnt eftersom jag varit yrslig och trött hela dagen, det gick bra. Skulle inte varit så roligt om jag ramlat av cykeln, tur att jag inte gjorde det.
Ikväll är det Combat på schemat! Det var några dagar sedan jag körde det, i lördags var det så fyra dagar sedan.

Imorgon ska jag på dejt med S och L, det var l'änge sedan jag träffade dem, ska bli väldigt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0