Töväder

Usch, nu är tövädret på intågande.
Jag tycker inte om töväder! Visserligen skönt att snön minskar i mängd, men vattnet som snön förvandlas till är mindre roligt.
Igår kväll när jag satt och mös framför olika filmer lät det som det regnade ute, men nej det var bara snövatten som landade på balkongräcket. Samma sak idag, snövatten som regnar ner från taket.

Igår tittade jag på två filmer, den första var Baksmällan-
Den var faktiskt väldigt rolig, man fick sig ett gott skratt ibland, men den var inte så rolig som jag hört att den var. Liten besvikelse, men den var bra i alla fall.



Den andra filmen var "Julie & Julia"-
Den filmen har jag hört mycket gott om, så förväntningarna var höga.
Och jo filmen var bra, men förväntade mig ett annat slut.
Har Meryl Streep sådan röst på riktigt eller var den bara tillgjort för karaktären? Den var fruktansvärt irriterande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0