Snart dags att fortsätta sova.

Höll på att bli galen på SL imorse igen, hade kollat på reseguiden hur jag skulle åka hem, och jag skulle gå av på en annan busshållsplats jag inte brukar gå av på, och där byta buss. Så jag går av på den stationen, det är 10 minuter kvar tills bussen ska gå, när mer ch mer tid har gått blir jag mer och mer orolig att bussen inte ska komma. Som vanligt!
När klockan har passerat 08.05, då är bussen 5 minuter sen, så börjar jag gå och hoppas att jag hittar ut. Då kommer bussen, och jag blir mer och mer irriterad och magen skriker efter mat.
Kliver på bussen och chauffören är pratglad och jag säger "Jag är hungrig och trött, så kör bara", och han säger " Hungrig redan?", då börjar det halvt koka lite till, och jag nämner att jag precis jobbat x-antal timmar och är trött och hungrig, när jag är trött och hungrig blir jag grinig.

Tillslut kommer jag hem och ordnar mig då en äggröra till frukost, startar diskmaskinen och går och lägger mig. Brukar inte sova något vidare bra efter nattjobb så jag tänkte att jag sover nog bara till typ 12, visserligen var det nästan så det blev. Vaknade till vid den tiden men somnade om, sen vaknade jag några gånger till, men jag gick upp kl 17, kors i taket! Men nu är jag väldigt trött igen, så snart ska jag gå och sova vidare.

Imorgon ska jag träffa kollegan S med hennes son L, ska bli väldigt trevligt.

Ny bloggdesign har jag också skaffat mig, gick fortare än jag trodde. Men vet inte om jag är nöjd ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0