Resultat

Har inte fått in någon bra rutin för hur jag ska hålla koll på resultaten av min LCHF-kost.
Dessutom är jag inte ens säker på vad vågen visade där i början, jag tror jag vet vad den visade.
Om den visade det jag tror att en gjorde har jag nog gått ner 5,7 kg på typ 10 veckor, så ungefär 0,5 kg per vecka. Tänk då på att jag inte motionerat mer än vanligt.

Måttmässigt så mätte jag mig ju inte förrens sent in i kosthållningen, och just nu känns det som att det minskar mer på vågen än på måtten.
Okej, det kanke minskar lite på måtten också. 4 cm har försvunnit sedan första mätningen, oj oj oj=D.
Man blir glad när man märker skillnad med det man håller på med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0