Pussel

Med tanke på det tråkiga vädret idag så kom jag på att jag har ett pussel jag inte har försökt mig på på ett tag, nämare bestämt några år. Så jag rensade vardagsrumsbordet och tog fram mitt 1000-bitars pussel med bilden av ett barn inlindat i en filt.
Hade kommit så långt att jag satt ihop "ramen" eller kanterna, och två ögon var klara.
Nu är nästan hela ansiktet klart, handen är snart klar och lite mer runt kanterna.
Och det tog mig 4-5 timmar, usch så trött jag är i ryggen nu. Det är inte bra att krypa runt vardagsrumsbordet i 5 timmar, med paus för lunch.

Nu försöker jag mig på lite "sött". Smälter lite choklad över hasselnötter, mmmm. Jag är sugen på choklad nu känner jag.
Har även passat på att rosta lite nötter idag, passar bra till mellanmål.
Och tvättat mina nya sängkläder har jag gjort, sista maskinen som snurrar just nu.

Måste kolla in min choklad nu, see yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0