Oj oj vad seg jag är nu

Jag är ordentligt seg nu, har legat med fleecefilt över mig sedan jag vaknade, och nu skulle jag nog kunna somna om. Det skulle vara ordentligt skönt. Men jag behöver köpa ägg, så jag får frulle imorgon. Men jag tror inte jag orkar åka så långt för mina ägg, kanske går förbi butiken här bara, lite dyrare men då kan jag ligga på soffan lite längre.

Funderar på att göra Pljeskavica idag, har aldrig gjort det själv så det blir något nytt. Och det var väldigt länge sedan jag åt det, på gymnasiet senast. Det är 3 ½ år sedan jag blev klar med gymnasiet.
Får se hur det smakar, hoppas det smakar gott=).

Ikväll är det en ny match i Handbolls-VM jag ska bänka mig framför. Sverige-Argentina, jag är inte speciellt insatt i Argentina ´s spel så jag vet inte om de är bra eller ej.
Sverige verkar vara i sitt Esse, eller väldigt nära. De har spelat tre bra matcher, förhoppningsvis spelar de bra ikväll också.



Idag har lagt även lagt intresse på en lägenhet i ett bättre område än där jag bor nu. I samma område där min syster bor. En trea på 72 kvm för 5400 kr/mån, nu har jag en tvåa på 62 kvm med en hyra på 5300 kr/mån i ett ikke attraktivt område, så en trea i ett attraktivare område för en hundralapp mer, inte fy skam. Det enda kruxxet är att det är inflyttning om två veckor, men det måste man kunna skjuta på så jag hinner säga upp denna och slippa tre dubbla hyror.
Annonsen ligger ute till även imorgon så sen får jag en visningskallelse och går och kikar, sen får man se hur det går. Just nu är jag nummer 14 i kön, så lite chans har jag allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0