Ny vecka!

Nu har den nya veckan börjat, segt.
Hade tänkt åka till gymmet tidigt i morse, hade ställt klockan och allt. Men ikke! Vaknade vid 6 och kunde knappt somna om, inge kul. Så sen när klockan väl ringde hade jag precis somnat och då blev jag jättetrött p.g.a. det. Så nu har jag varit vaken en halvtimme och ska precis börja på första koppen med kaffe.
Så ingen träning idag, men imorgon däremot har jag planerat att träna. Börjar kl 12 på jobbet, då hinner jag träna en stund innan jag börjar, och då behöver jag inte åka förrens vid 9-snåret och då hinner jag träna en timme.

Idag ska jag förbi min gamla klasskompis på sjukan, så jag tar en tidigare buss. Då hinner jag säga mer än hej till honom.
Nu kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0