Lördagskväll

Lördagskväll, jag har varit ledig i två dagar.
Gårdagen var det träning och nagelsalong högst på listan, idag träning och storhandling. Nu sitter jag och väntar på att Fångarna på Fortet ska börja.
Tänkte dippa lite grönsaker till programmet. Mums!


Träningen idag bestod av 35 min Crosstrainer, 15 minuters armcykling, magövningar och 30 min promenad (6km/h) på bandet.
Imorgon tror jag att jag tar en paus, har tränat tre dagar på raken. Kanske inte så bra att börja så hårt, jag ska ju fortsätta i ett år med detta. Dessutom är det massa handboll på tvn imorgon, Sverige-Spanien i Bronsmatchen och Danmark-Frankrike i Finalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0