Jag har fått svar

Det jag har gått och grubblat på sedan igår kväll är detta =


Och nu har jag pratat med A. Jag vet inte vad jag ska tro.
Jag vill tro på honom, jag vill verkligen det. Men kan jag?
Jag vet inte varför han skulle ljuga för mig, men jag ska nog vara lite kall nu några veckor framöver.
Han ska få svettas lite tänkte jag.

Han använder knappt facebook där urklippet kommer ifrån, så jag vet inte varför jag reagerade så starkt, jag är väl ordentligt svartsjuk eller så har jag verkligen en anledning till att reagera så starkt som jag gjorde.
Jag hoppas på alternativ nummer ett. Jag tror på nummer ett.

Han ska få jobba för mitt fortsatta förtroende i alla fall. Ju mer han anstränger sig för min skulle dessto mer måste han ju tycka om mig och vilja vara med mig? Eller det kanske bara är jag som tänker så...
Jag lär ju bli mer misstänksam efter det här så jag kanske hittar något mer att störa mig på och bli frustrerad över.
Jag som tyckte att jag tänkt på allt och ingenting som kan hända...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0