Godmorgon!

Känner mig på riktigt bra humör idag, kan det bero på att jag sovit nästan 20 timmar efter nattjobbet igår?
Jag förstår inte hur jag kunde somna redan vid 23-snåret igår efter att jag vaknade vid 17. Men det gjorde jag, skönt!

Gick upp runt halv 7, så jag har redan ätit frukost och fått i mig mitt kaffe. Hinner nog hitta på lite annat innan jag ska åka hem till S för lek med henne och L. Tyvärr kunde inte kollegan L och dottern A leka med oss för de är magsjuka. Trist!
Det ska bli riktigt roligt att leka med de, har bara träffat på de en gång sedan lillen föddes, och det var på jobbet i all hast. Nu får jag sniffa och klämma lite också=).

Ska uppdatera mina dagboksinlägg från Tunisien nu tänkte jag, det är bara en hel massa med text, så jag lägger in lite bilder så det är lite lättare att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0