Finally!

Äntligen har jag fått golven storstädade, det behövdes! Jag tror att jag vågar ta hem folk igen. Har bara lite städning kvar, men det tar jag nog imorgon innan jobbet. Eller så fortsätter jag att vara så här städglad en timme till och får det gjort.
Som det kanske märks är jag inte städglad speciellt ofta, så när jag verkligen städar så städar jag, annars blir det bara en dammsugning lite då och då. Men idag har jag till och med skurat, och det behövdes. Nu har jag skinande golv igen.

Har även strykt en massa gardiner idag, inte för att det syns speciellt mycket just nu. Men de sträcker väl på sig av tyngden om en stund hoppas jag.

Idag köpte jag två nya Orkideér! Dyra som satan men de var riktigt fina, en gul och en vit/rosaprickig. Tjusigt tjusigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0