Dagen

Dagen med massa navelpillande. Inte ordagrant men jag har försökt att göra så lite som möjligt idag. Har legat på soffan hela dagen, vilket har varit underbart skönt. Har inte varit och köpt ägg, har inte lagat pljeskavica till middag.

Har tittat på filmen Avatar idag, man har hört mycket gott om den filmen, nästan alla jag känner som sett filmen älskar den. Och jag tycker nog att den var bra, jag har lite svårt för "animerade" filmer, men för att vara väldigt overklig så var filmen bra. Tänk om naturen kunde vara så fin även i verkligheten.



Utöver det har jag då gjort ungefär ingenting, väldigt skönt faktiskt!
Imorgon är det jobb igen och en 12-tur dessutom. Mindre roligt. Ska bli skönt att vara ledig den kommande helgen, då hinner jag sova ut lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0