Trött och seg

Tack och lov för att jag får sova nu, alldeles strax så.

Idag var jag iväg och tränade innan jobbet, kändes väldigt bra. Sedan har jag ju dessutom haft en 12-tur idag så jag har jobbat två timmar extra, vilket givit mycket steg. Har kommit upp i hela 18010 idag. Kors in the tak!

Imorgon bitti ska jag iväg på visning på den där trean, och sedan ska jag och syrran träna en snabbis medans lillskrutt är inne på MiniSats för första gången. Därför blir det en snabbträning så lillflickan inte blir skräckslagen när mamma tar sådan tid på sig.
Sen är det jobb på eftermiddagen igen och även torsdagen går i jobbets tecken. Ledig fredag! Jobbar lör+sön+mån, lång helg.

Nu måste jag sova så jag kommer upp när klockan ringer kl 07 imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0