Träningsvärk in the gluteus!

Avbokade mig från dagens träning, ryggen bråkar fortfarande och tänkte då vila den i helgen. Så mycket som det går att vila när man jobbar.
Ska iväg och dansa Zumba på måndag förhoppningsvis och då behöver jag kunna röra på mig.

Efter gårdagens pump-pass har jag härlig träningsvärk in the gluteus. Och lite i benen vad jag märkt hittills. Och i ryggen kanske man kan säga. Det känns som jag är tillbaka på ruta ett när det gäller värken i ryggen, därför är det paus i träningen idag.
Jag har nog börjat vänja mig vid att träna några dagar i veckan. Vilket alltid är bra, då kanske jag fortsätter ett tag till, har ju bundit upp mig på ett år. Då är det bara till att fläska runt på Sats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0