Sådär!

Nu har jag tränat och lagat nagel. Det blev lite ombytt för att min nagelteknolog hade glömt bort att jag skulle dit vid 12, så vi bokade om och därför hann jag träna innan. Var hemma vid 15 tiden, och då blev det direkt in i duschen och ordna till mig så jag ser anständig ut inför kvällen. Det blev en väldigt sen lunch också, har precis fått i mig den. Kände att jag kommer inte kunna klara mig på frukosten till kl 19-20 ikväll, så en liten bit fläskfilé med bea och broccoli fick det bli.

Idag blev det ganska mycket motion på gymmet, 35 min Crosstrainer, 10 min armcykling och 15 min rask promenad. Blev lite mag- och bröstövningar också. Blir säkert skitbra det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0