Sådär

Nu är jag väldigt trött igen.
Har hunnit komma hem och fräscha till mig och fått i mig lite äggröra.
Det var en ganska härlig träning idag, kände mig lite hämmad eftersom ryggen inte är helt bra. Kändes mest i DanceAerobicsen, vid hopp och slängrörelserna.
DanceAerobicsen var inte lite förvirrande som Zumban, hängde med lite mer. Vilket kändes skönt, jag var inte den mest förvirrade i salen. Thank god!
Sen på det var det BodyPump, började nästan ångra att jag bokat in mig på två pass, men det var bara att köra. Blev inte riktigt lika tunga vikter denna gång, med tanke på ryggfa*n. Men kan inte påstå att ryggen är vidare glad på mig för det. Kanske blir bättre efter morgondagens träning, Cykling och Core.

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och pilla med min Ajjfån fura och fortsätta sova.
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0