Grinig

Usch vad grinig jag blev när jag åkte hem. Hungrig och massa småungar som blockerar gången på bussen så jag körde över ett par tår med min shoppingvagn, men om de inte flyttar på sig får de skylla sig själva.
Och som vanligt ska katten alltid gosa när jag är irriterad och precis kommit in genom dörren, jag vill slippa köra över honom när jag drar vagnen in i köket för att packa upp, jag vill slippa trampa på honom för att han står i vägen, men han har inte riktigt förstått det.
Han går fortfarande slalom framför fötterna när det passar som minst. Speciellt när man är nyvaken och vääääldigt kissnödig, då minsann går han slalom som bara den så man snubblar över honom flera gånger.

Nu har jag i alla fall fått i mig lite att äta, inte tillräckligt innan träningen men tillräckligt för att inte vara lika grinig längre. Ska nog göra lite Auberginegratäng med fetaost och köttfärs nu. Mmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0