Fy tusan vilken träning

Jag hoppas verkligen att jag kan gå imorgon, har haft lite problem hela dagen med det. Och numera kan jag gå ännu sämre, av träningsvärken alltså. Det är ju en skön känsla, men man blir lite handikappad faktiskt.
Får se till att inte sitta stilla hela dagen imorgon, ut och röra på mig.
Ska hem till min syster imorgon och gosa med barnen. Så jag drar ut de på en promenad minst sagt!

BodyCombat-passet var riktigt roligt faktiskt. Kom ju på även på det passet att jag är ungefär lika vig som ett kylskåp. Upp och sparkas bakåt, frampt och åt sidan. Inte så lätt som det kanske ser ut.
Var redan helt slut i mina muskler innan klassen började, ännu mer slut nu. Speciellt i ben och axlar.
Oj oj oj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0