Dag 3 av 3

Tiden går verkligen jättefort när man inte vill att det ska göra det.
Nu är ndet sista dagen på min ledighet, imorgon är det dags att jobba igen. Har en ganska lång vecka framför mig om jag inte missminner mig. Jobbar säkert helgen också, vilket inte förvånar mig, jobbar nästan varannan helg.

Vaknade redan kl 6 i morse, inte allt för kul. Och då var jag väldigt hungrig så jag trodde inte jag skulle kunna somna om, men det kunde jag. Vaknade av att jobbet ringde (kl 9) och frågade om jag kunde jobba inatt, men det kan jag tyvärr inte. Ska ju sitta barnvakt imorgon bitti när syster är på arbetsintervju.

Ska snart börja röra mig till syster, måste bara vakna lite först. Träningsvärken gör ju så att jag vaknar ganska fort när jag tänker röra på mig. Men däremellan är jag lika seg som vanligt.
Måste gå till tåget eftersom jag tappade mitt busskort i fredags, så måste köpa ett nytt. Attans makaroner!
Men promenaden värmer mina stackars muskler så jag kanske blir lite smidigare än vad jag är nu.

Kaffekopp #2 står på to-do-listan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0