Åhhh! Av två anledningar

Åhhh nummer 1-
Jag har tappat mitt busskort!!! Jag hittar det ingenstans. Hade det senast när jag åkte hem från COOP, så måste ha tappat det på bussen eller när jag kommit av. Hittar det inte här hemma i alla fall. Finns inte i jackan, och hade ingen väska med mig, finns inte i påsen eller shoppingvagnen heller. ATTANS!!! Tur att jag har en skäms-remsa.

Åhh nummer 2- Kom precis på att det kanske inte var en så bra "titel" längre.
Men jag har precis kommit hem från gymmet, och fy tusan vad skönt det var. Började med en uppvärmning med intervaller på bandet i 15 minuter, svetten rann när jag var klar. Sedan var det BodyPump i 55 minuter, svetten rann där också, och usch vad trött i musklerna jag blev.
Kände att jag var nog inte riktigt klar där, så jag körde lite mer kondition. Började på Crosstrainern men kände ganska snart att jag ville ha lite mer utmaning. Upp på bandet igen. Så det blev ytterligare 20 minuter intervaller på bandet. Sen rann det igen och benen bar mig knappt till bussen.



Och nu ska jag hoppa in i en dusch, eller ta ett bad kanske. Skulle nog somna om jag lade mig i ett bad, men det är ju så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0