Utbildningsdag

Idag har jag haft utbildningsdag men inriktning på transplantation, väldigt bra dag! Det är synd att dagarna är så fruktansvärt långa och fullpropoade, sjukvårdspersonal är inte vana vid att sitta ner så man får både trycksår och ryggbesvär när man sitter så mycket.

Det bästa var sista föreläsningen som var en gammal patient som berättade om sina upplevelser hos oss. Om jag ska vara ärlig så trodde jag inte att denna patient var i livet, men sicken tur att den var det!

Det värsta var att jag varit fruktansvärt kissnödig hela dagen, undrar om någon smulat ner vätskedrivande i mitt kaffe? (skämt)
Har kissat som en häst hela dagen, fruktansvärt jobbigt! Speciellt när jylfen på byxorna börjat ge upp så man inte vet om man kommer kunna knäppa byxorna efter nästa toalettbesök. Men det har funkat hela dagen.

Sen var det en timmes cykling på gymmet, tog det i lugn takt. Kände av ryggen även under cykling, inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0