Rensat

Idag har jag kunnat rensa ut en del kläder igen. Passade på eftersom min mor skulle komma över på kaffe och julklappsbyte ( mellan oss alltså). Sist hon var här fick hon med sig ett par kassar kläder så jag passade på.
Idag blev det två pappkassar och en mindra plastkasse som hängde med. Och ett par filmtitlar.

Nu börjat det bli tomt på för stora kläder, hon frågade varför jag skickade med en munktröja (sweetshirt) som var stor, och mitt svar var att det är inte skönt när de sitter FÖR stort, är den typ fyra storlekar för stor sitter den inte så skönt eller snyggt för den delen.



Börjar dessvärre bli förkyld, mindre kuligt. Så idag har jag avbokat mina BodyCombat och ska glo på tv och film ikväll istället. Vara ledig på riktigt. Ha alldeles för stora kläder på mig, och dessutom se ut som f**n själv i håret.
Huvudvärken har varit på gång nästan hela dagen, den vill inte ge med sig. Får se när den bryter ut på riktigt. Nu ska jag i alla fall äta middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0