Hoppas på en bättre vecka

Förra veckan var inte ett dugg rolig, ont i ryggen och allmänt matt vilket resulterade i ett blodtrycksfall på jobbet. Men det gick ju bra i alla fall... Väldigt obehagligt bara.

Denna vecka är det massa jobb, bådar inte gott, förhoppningsvis mer träning än förra veckan, alltid bra, mindre smärta hoppas jag på. Ryggen är fortfarande lite öm men mycket bättre än förra veckan så det bådar gott. Mindre bra är att imorgon har jag studiedag vilket betyder 8 timmars sittande. Som också betyder ont i ryggen, men det ska väl gå bra hoppas jag...

Jag längtar till helgen, jag vill vara mer ledig, hinner knappt slappna av innan det är dags att jobba igen, inte konstigt att man känner sig stressad...

Enligt en del är det dessutom träningen som gör att jag mår dåligt, jag tror absolut inte det, utan att det är hög arbetsbelastning på jobbet och vi är kort om folk, men den ekvationen gör inte alla. Allt beror på att jag tränar mycket.
Jo men visst serru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0