Äntligen är julen över!

Nu kan man börja förbereda sig för ett nytt år i lugn och ro. Julen är över sedan några dagar tillbaka och jag är tröttare än någonsin. Mycket heldagar på jobbet den senaste tiden vilket gör mig helt slut. Inatt sov jag nog ungeför 11 timmar men var tröttare än någonsin när jag gick upp ur sängen.

Nu har jag fått årets julklappar dessutom, hela två stycken blev det =).
Av systerdöttrarna (och mamma och pappa gissar jag) fick jag ett nytt strykjärn, mitt gamla var med tygsladd, tänk då hur gammalt det är...
Av mamma och lillasyster (tror jag) fick jag en ny mixer, en bra sådan dessutom! Väldigt nöjd!

Nu ska jag bara köpa julklapp till mig själv, en ny morgonrock och ett högtalarstativ till min telefon. Det är högst upp på inköps listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0