Vilodag

Tar ännu en vilodag med min hals, har givit upp tedrickandet men halstabletter, värktabletter och nässpray behåller jag ett tag till.
Innan idag har jag inte varit täppt i näsan, men det kom som en brev på posten idag. Nu nyser jag som en tok och är täppt som bara den. Imorgon måste jag nog köpa en ny nässpraysflaska om det ska fortsätta i denna takt.
Har sjukskrivit mig för morgondagen också, har fortfarande ont, en väldigt djup basröst och är helt slut. Så det känns lika bra att vara hemma en dag till för att vara säker på att jag blir helt frisk.

Även Cosmos och Chippen har vilat gott idag. Sovit, ätit, druckit, sovit, ätit, druckit hela dagen.


Har även hunnit titta på en film idag. En thriller/krim/drama blev det idag. Shuttle heter den, lite läskig var den, men det är dagsljus ute så om det skulle vara mörkt skulle det nog vara snuskigare. Lite väl overklig också, men det är ju det flesta filmerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0