Udda dröm

Har kommit ihåg nästan en hel dröm som jag hade inatt. Hela kommer jag inte ihåg säkert men en del.
Drömde att jag, min syster J, någon killkompis och någon tjejkompis var hemma hos min kompis R på Värmdö. Hon hade tydligen flyttat för området runt huset var inte samma som i verkligheten.
Jag lånade min systers bil och körde runt lite på den stora parkeringen för att öva lite, har ju inget körkort. Sen lånade killkompisen bilen, har körkort men ingen egen bil så han får inte köra så ofta. Så han planerade att ta en lite längre tur.
Han började köra upp för en jättebrant backe och skulle över ett tågspår för att köra vidare, men bommarna gick ner så bilen blev fast på rälsen.
Han hoppar ut och vi ser hur tåget kommer, det hinner sakta ner lite grann på farten så det inte blir en så stor smäll.
Sen vaknade jag.

Det var inte mycket som stämde i den drömmen, har ingen aning om vilka killen och tjejen var. Fel område sett till vart R bor, det finns inga tågspår ute på Värmdö, syrrans bil hade fel gröna färg.

Hmm, ja får väl ta fram drömtydarboken under dagen och se om jag hittar något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0