Såg en film

Ovanligt, eller hur.
Igårkväll såg jag en film som jag tänkte rekomendera faktiskt. Kanske är det jag som har dålig humor men jag skrattade gott under denna film.

Over her dead body heter den, en komedi fastän titeln kanske inte låter så rolig. En utav de desperata hemmafruarna är med i denna film, Eva Longoria a.k.a Gabrielle.

Eva som spelar Kate dör på hennes bröllopsdag och får en uppgift att göra innan hon går över till andra sidan. Men hon förstår inte det till fullo utan hon spionerar mest.
Hennes man har svårt att komma över hennes död, efter ungefär ett år tar hans syster med honom till ett Medium med hoppet om att Kate framträder och säger att han har hennes välsignelse att gå vidare i livet.
Mediet blir intresserad av Henry, men Kate förbjuder mediet Ashley att dejta Henry. Hon går emot Kates förbud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0